Släkten är värst...

... men inte min, jag gillar min släkt, den är visserligen utspridd över iaf halva Sverige så de blir att man ses alldeles för sällan. Men så i lördags fick jag ett meddelande som gjorde mig glad :0) De visade sig att min kusin Elin som bor i Falun var och hälsade på min faster Gerd som bor i Tranås. de hade bestämt sig för att åka till Jönköping och A6 på söndagen och de i sällskap av en annan kusin Marie och Viggos syssling Lovisa. Så vi mötte glatt upp dem för en fika i solen på A6. Vi möttes där vid ett och vips va klockan halv fyra, tiden går fort... men de va verkligen roligt att ses. Mer än halva gänget hade ju inte sett Viggo live så de va skoj, mer sånt säger vi. En stor sommarfest med släkt och vänner kanske vore något, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0