Viggo har fått post

Igår kom de post till Lilleman, de va nån typ av klädklubb man kunde gå me i och få ett paket med kläder hemskickade varje månad. Beskrivningen av kläderna lät helt ok (de va inga bilder) så jag tänkte att de kanske inte är så dumt, kikade in på deras hemsida och Herregud?! De va brunmelerade tights med tillhörande brun tunika som hade lila och gula trekanter tryckt på sig, visserligen va detta till tjejer men jag tog de som en varningsklocka och sa vänligt men bestämt Nej, tack och la brevet i sopen. Viggo däremot tuggade friskt på de röda fina kuvertet som brevet kom i och jag kan inte annat än att hålla me, de va fint :0) Den röda fina färgen flyttade sakta men säkert över från kuvertet till Viggos kinder i takt med han sultande...


Åh, vilket fint kuvert mamman


Prasslar fint gör de också


Japp, nu tänker jag äta upp de, iaf smaka...


Smaskens!


En lite lätt rödmosiga kille efter en stunds smaskande på de goda kuvertet, mer post säger Viggo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0