Promenad

Då blev det en liten promenad på vallen i eftermiddag. Känns skönt att få promenera lite nu när allt är bra igen. Trycket är under kontroll, allt har blivit som de ska "down under" och urinvägsinfektionen är borta. Då kan man gå där och grunna på vart sommaren tog vägen och vad fin hösten är. Jag tor de va BB som tog sommaren, för den fanns här när jag åkte dit men var borta när jag kom hem... Men de gör inget, för jag tycker bäst om hösten, när de nyper sådär lite lagom i kinderna, alla fina färger, hur de luktar och solen när den skiner på hösten är bättre än något annat.

Viggo fick ha sin overall i fleece som mormor införskaffat, den va perfekt, bara en aning stor men varm och skön. Lilleman sover som en stock så fort han hamnar i vagnen =0) Han äter numera med stor aptit så nu får vi väl börja oroa oss för om han blir mätt också?! Imorgon ska vi till BVC igen och vägas, Pär tror att han väger över tre kilo, men jag undrar jag...


Lilleman i overallen, den är ju bara tre storlekar för stor, men då har han ju något att växa i, som morfar hade sagt...


Armarna och benen slutar halvägs ut i overallens ärmar och ben, men varmt och gott va de =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0