Måste bara...

... säga att jag har den bästaste brorsan i hela världen. Veckan som har varit har han spenderat i Turkiet med två polare och man kan ju bara tänka sig hur den resan har sett ut, precis som den ska när tre grabbar i 20-års åldern åker utomlands ;0) Men man vill ju gärna att han ska komma hem hel.

Jag har trissat lite på mamma nu när hon varit här att brorsan säkert har gjort världens bamsetattuering på fyllan (eftersom tattoos är bland de värsta mamma vet) Och så igår messade vi lite och mycket riktigt så har han gjort världens fyllegrej, visserligen ingen tattoo men en piercing. Jag lovade att inget säga men kunde inte sluta att skratta, satt här i soffan med tårarna rinnande längs kinderna och mamma blev helt tokig. "Säg va de är, man kan inte sitta och skratta själv, man måste dela med sig" Tillslut sa jag som de va och hon tog de helt lugnt, brorsan är ju orolig att hon ska slå bakut, men icke. De raseriutbrottet fick nog jag när jag piercade mig i tungan för 10 års sedan.

När vi messade skrev han ett så gott sms att jag blev alldeles rörd, älskar den lilla fisbrorsan till tusen =0)

"... du är den bästa systern! Och kommer att bli den bästa mamman! Ajja, jag kommer alltid hem! Puss..."




En bild på två av mina favvo-killar från i somras när vi va i stugan och badade lite. Snyggaste "surf-boysen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0