Bakbestyr, förkyld och världens tröttaste

Idag har morsan gått lös på köket, hon bakar matbröd, bullar och äppelkakor så frysen kommer att sprängas och vi me för den delen =0) De blir nog ingen rask viktnedgång med dessa godsaker i vårt förvar. Min insats i det hela är att hålla tiden på de som står i ugnen =0) och vilken insats sen. Behöver jag tala om att de luktar grymt gott?!

Nåt  mindre roligt är väl att vi alla tre har blivit lite förkylda, vi går här och snorar lite lätt, känner oss allmänt uschliga och inbillar oss iaf någon grad med feber. Typiskt säger jag, vi som ska föda barn, känner mig inte jättepepp på de nu eftersom jag inget sovit på några nätter. Inte nog med att foglossningen gör de svårt att komma till ro och bidrar med ständig värk, nu kommer den snoriga näsan också i vägen för skönhetssömnen. Pär sover lika illa han, eftersom han sover bredvid stök-och-bök-Ciccan. Att Hugo sover i sängen kanske också bidrar till att sämen blir lite sämre, han är ju lite av en vandrande pinne... men jag har inte hjärta att stänga ut honom i köket alldeles själv om natten, han tycker ju de är så gott att sova i sängen och sen kan han ju sova i bäbis säng, toppen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Älskade vän!!



Jag har tänkt på dig varje dag nu, och nu ska jag ringa Cicci!! Men så händer de ena och så det andra (ja du kommer märka sen hur de är:) Men du ska veta att jag TÄNKER på dig hela tiden och Pär såklart + bebis framför allt! Idag tänkte jag att nu måste jag ringa Cicci eftersom du ska in imorgon, men nej då..De är verkligen full rulle hela tiden:)Jag hoppas verkligen allt kommer gå toppen och vi längtar efter att få komma och hälsa på Er!! Antingen blir de okt eller nov, lite beroende på huset och när Ni har tid, vill ju boka in oss på de där hotellet igen och hänga på spat=)



Kommer du ha tel på sjukhuset för vill ju så gärna hinna prata med dig innan lillknodd kommer ut! Gud, vad kul och mysigt att du har din mamma där och Pär, vilken superman!!



Jo, lite bebissug finns, men de kommer nog inte än på ett tag, fullt upp med huliganen här hemma;) Tror på en kille faktiskt för er del med, Zion blir omringad av killar här. Helt galet;)

Saknar dig massor och längtar efter att få träffa bebis!!

Massa kramar!!!

2010-09-07 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0