Måndag...

... hela veckan lång. Snarare de än fredag hela veckan lång, nu när man är föräldraledig är ju alla dagar ganska lika och de är nog av mer måndagskaraktär än fredagskaraktär, men gott är de då man får va me lillfisen.

Måndag innebär nuförtiden mammagympa i Huskvarna men med de här busvädret vi har bestämde vi oss för att vara hemma istället. Och vad passar bättre än en liten fika när man inte ska träna :0) såå Fina Frida och Eddeman kom bort till oss på Gräshagen och mysfikade lite i vinterrusket. Skönt att ha någon att sitta och prata lite "mamma-bäbis" me och livet i allmänhet. Frida begav sig hemmåt, för att ladda inför Ullareds-resan och jag laddade om kaffebryggaren då Karin, Albin och Selma ramlade in på eftermiddagen :0) återigen lite fika, livsfarligt att va mammaledig, kilona kommer bestämt att va svåra att bli av med, men trevligt har jag :0) Albin pysslade ju senast han va här, han blev nog lite besviken på att de inte va något pyssel denna gången så jag gav honom en liten pysselpåse när han skulle gå hem, han måste ju vilja komma tillbaka ;0)

Attans att jag är så dålig på att plocka fram kameran när de är folk här, skulle ju ha fotat finbesökarna... De blir en annan gång, om de vill komma tillbaka, vi kanske skrämde iväg dem... ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0