Måndag igen

Då har vi testat mammagympan i Huskvarna då, å de va inte dåligt dä, men jag föredrar den i stan, där är de lite mer drag :0) Idag har jag till och med köpt mig ett gymkort, så nu jäklar ska här tränas, nu kommer jag liksom inte undan... Fina Frida och Eddeman va också me, förstås. Så efter gympan åkte vi hem till dem och käkade lite lunch, Viggo och jag fastnade i deras soffa och stannade nog egentligen lite för länge men de va såå himla trevligt. Tillslut kom pappan i familjen hem och då pallrade vi oss hemmåt.

Vi hann bara äta lite så kom våran pappa Pär hem med glada nyheter. Imorgon ska han på TVÅ jobbintervjuer, så nu kan de ju bara gå bra, vi håller iaf tummar och tår. Vi packade in oss i bilen och åkte för att friserar Pärsson lite så han ser snygg och anständig ut imorgon, de blev även en liten sväng till A6 för att införskaffa en ny blus, va gör man inte för att ge ett gott intryck?! De blir även en ordentlig rakning för Pär ikväll, jag föredrar honom visserligen lite rufsig och orakad, lite lätt ovårdad... då är han som bäst :0)

Imorgon ska jag ner till jobbet en sväng och jobba litet, de andra är ju med BusinessKlubben i Dubai, så jag ska dit och förbereda för en konferens. Viggo hänger me, sen kanske vi hinner med en lunch med pappan mellan intervjuerna.

Sen blir de nog lite träning, lite mer seriös träning, gott :0)


En trött liten Viggo-Laine, som nu sover i sin säng. Sköönt tycker hans mamma då hon hoppas att han sover hela natten, för hon är så väldans trött ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lisa

han e ju så stor nu ju! =) Söt* jag kommer nog inte på tisdag, blir lite för fullt upp nu i veckan så får skjuta på att till nästa vecka ååå då blev de kaos i planeringen! Blir dop för sigrid nu på lördag.. så har lite bökigt nu! ska ju ha folket här hemma sen.. smart tänkte jag i först.. men nu.. ångest!! Hur funkar mamma gympan!? vart har du viggo när man tränar?! tänkte testa hva´s maam gympa någon dag.. kram

2010-12-01 @ 16:08:07
URL: http://www.lisakall.se
Postat av: Frida

Nix pix, för länge behöver du inte oroa dej för att ni stannade, de va bara mysigt o jättetrevligt.

Snart ska vi ses igen, kanske idag, absolut imon på öppna förskolan :)



Stor kram till er!

2010-12-02 @ 10:14:04
Postat av: Lisa

nu tycker jag att det har varit måndag länge! hoppas ni mår bra! KRAM

2010-12-27 @ 14:56:37
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0