Lite gamla bilder... och nya

Märkte att de va dags att tömma lite bilder från mobilen... Så här kommer en liten blandad kompott =0)


Tårtan som jag bakade när jag slutade på banken, såå skönt att slippa banken


Födelsedags-Cupcakes till lilla mamma, gröna såklart ;0)


Goda och roliga att ge bort, kanske något till barndopet?!


Man kanske skulle baka lite nu när vädret är som det är...


Pär och Erik i Mångsbodarna under Vasaloppet i år, såå bra jobbat, sjukt starkt!


Visserligen hade de inte kört så långt, än. Men jag tyckte de såg så oförskämt fräscha ut så jag ssa till Pär att han skulle se ut som han hade tatt i lite. Resultatet?! Han ser allmänt bajsnödig ut...


Hugo & Siri på taket av hundkojan, de va ju lätt att komma upp där med de snövallarna som va förra vintern, de va ju precis lika lätt att ta sig över staketet också! Gissa vem som fotar ;0)


LillSnurpan solar på balkongen. Fick rapport häromdagen, hon mår hur bra som helst och trivs som fisken i vattnet hos sina grabbar :0) Undra vem som fotar nu?


Lite roligheter att pyssla med när man åker bil...


Indian, kanske?! Kanske inte...


Tror jag gillar Pär bäst som han är :0)


Hugo är testpilot innan Bäbis kommer, måste prova om mina gamla bebiskläder håller måttet.


Nya datorn på jobbet :0)


Sommar i Åseda, brorsan är på besök och Hugo bättrar på surfing-skillsen


Första bilden på BB, Skruttas är ca 5 timmar gammal ♥

Sen är de bara bilder på Viggo...


Ganska färsk...


1:a skriket


Grodan i sin lilla grod-pyjamas. Ser it som han fått en smocka av Mike Tyson


Äntligen hemma, i randig pyjamas


Hej, hej... här i sina nyinköpta strlk 44 kläder, aningens stora. Nu har vi en lite större kille :0)


Pappa är bäst!


Flinar lite...


Hugo spanar in knyttet i soffan... Hmm, spännande... Nåt man kan äta eller leka me?!


Modellar med gratismössan som kom på posten. Inte Viggos kopp av te.


Sitter i soffan som stora gör :0)


Nya pyjamasen med moln på


På mage med rynkad panna


Hos Farfar på farsdag

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj oj, vilka cupcakes. De va inte riktigt sånna jag föreställde mej när du berättade om dem. Sätt upp bilden på väggen vet ja, de skulle absolut platsa som tavla. Riktigt färgglatt o fint, du e inte dålig du.



Tack för idag förresten. Underbara bullar me underbara människor :)

2010-11-22 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0