Frukost i Kaxholmen

Japp, i detta busväder när Trafikverket råder folk att låta bilen stå, då åker jag och Karin med våra små till Kaxholmen på frukost hos Erica och Nellie som vi träffade på BB!! Näevars, de va inte så farligt, vägarna va rena och fina, lite mindre bra på smågatorna i Kax men de gick alla tiders, vi har ju en bra bil :0)
Så roligt att se hur de små växer och frodas, de är ju alla födda i v36 och vi mammor låg ju inne på BB tillsammans innan bebbarna kom till världen :0)


Selma och Viggo hänger i soffan, Nellie hade inte tid att va me, hon äter ;0) Viggo ser verkligen ut som en liten gubbe, ha ha ha och lite blek, åh våran fina fina Viggo ♥

Erica hade fixat iordning en riktig finfrukost, den satt där den skulle. Vi tog en liten husesyn, vilket fint hus... men sen landade vi i soffan och forsatte tjata :0) Sen bar det av hemmåt, lämna av Karin som skulle hämta Albin på dagis. Klockan va då lunchdags så vi åkte ner till Pappa Pär på jobbet och sällskapade med honom på hans lunch, sen åkte vi hem. Lilleman åt och somnade i våran säng och jag likaså, även Hugo la sig till ro och vilade, jag vaknade vid kvart i fem, Hugo också och Lilleman sover fortfarande :0)

Nu är Pär hemma och de är såå gott, ibland, vissa dagar kan jag sakna honom så, precis som om han varit borta i flera veckor... Men nu är han hemma så nu ska jag laga lite paj, en med köttfärs och en med broccoli & blåmögel, mumma!

Vi hoppas på att de blir mammagympa imorgon med Fina Frida och Eddeman. De har varit i Ullared idag i snökaoset, är lite orolig då de rapporterats en hel del olyckor från de där vägarna idag. Men de har säkert haft de bra och shoppat järnet :0)

NU - köket, plats kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0