Busväder

Idag är de riktigt busväder så de blev ingen gympa för oss idag :0( Lite tråkigt men lika bra de. De verkar ha snöat på rätt bra inatt och det håller fortfarande på, jag tycker att de är riktigt mysigt, så fint när allt blir vitt, lite mer ombonat och klätt istället för alla nakna kalla träd.

Så idag blir de till att stanna inne och bara mysa lite, kanske skulle ta å kolla lite på tv. Har inte satt på tv:n en endaste gång sen jag blev mammaledig, men de är väl bara en massa skit. Funderar på att köpa mig någon box, kanske man skulle önska sig i julklapp?!

Viggo har haft sin bästa natt hittills, visserligen har han sovit bredvid mig och inte i sin egen säng men ändå. Han somnade efter mycket om och men vid kvart över tolv och sov till halv nio, min lilla skruttas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0