3 dagars fix nerbantat till 1

I torsdags skulle vi ha storstädat. igår skulle vi ha rensat lite i skåpen, fixa me taket i v-rummet, sy gardiner, tvätta fönster och idag va de dags för tvättstugan. Men i torsdags va vi ju hos svärmor och när vi kom hem blev de inte så mycket mer än soffmys. Igår mådde jag pyton, feber och huvudvärk så de blev inget speciellt gjort igår heller. Så idag fick vi eld i baken. Vi har tvättat fönster, tvättat gardiner, sytt gardiner, sytt kuddar, haft tvättstugan, rensat ur garderoben, dammat, dammsugit och moppat... ja vi har gjort en hel del. Känns skönt men nu är jag helt slut. Pär har precis kollat på Fotbollskanalen och jag väntar på att klockan ska slå tolv så jag kan ta mitt sista stick i fingret, för de har jag också gjort idag, kollat sockret.

Så de blir inte mycket mer idag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0