Tiden rullar fort

... Känns inte som jag hinner med något, framförallt inte bloggen. Hemma är det så stökigt just nu att vi har fått lassa in all skit i lilla rummet och stänga dörren, illa.
Idag värker huvet och jag mår illa, så jag ska nog slappa på soffan tills Pär kommer hem. Han är å tränar med sin mamma på Friskis, en del är duktiga iaf. Själv åkte jag inlines igår och var ute på morgonpromenad vid 6-tiden imorse. De spöregnade och inte en själ syntes till. Men jag knallade på, imorgon blir de spinning. Nu jäklar har jag gett mig tusan på att gå ner några kilo, man kanske ska få på sig en viss sorts klänning i höst, så då vill man ju vara fin.

Helgen har varit kanon, i fredags var vi med jobbet på Aqua och firade av Miriam som gått i pension. De va jättrtrevligt, god mat, härligt sällskap och gott dricka. Jag gillar verkligen mina arbetskamrater och de är väl tur det.

I lördags kom Hanna och Marcus en sväng på kvällen,, vi käkade kräftstjärtssoppa och spanade lite Eurovison Song Contest, jag som är så totalt ointresserad av de där schlager larvet, men de gick an, va gör man inte för sin bästa vän. På dan fixade vi och grejade en del, bytte in vår matta på ikea och handlade diverse pryttlar, såna där småärenden tar ju hela dagen.

Söndag var lika med sovmorgon och mysdag, på kvällen blev det en sväng på inlines så jag lovat svärfar att åka med tre gånger för att betala av pengar som Pär är skyldig honom... Så nu är Pär skyldig mig pengar!! Näevars, men jag har en liten hållhake.

Ifredags när jag var iväg med jobbet käkade Pär grillad kyckling och gav lite till hundarna. Hugo har ju en riktig stålmage men Siri har kissat med stjärten sedan dess. Hon har brunlackerat köksgolvet varje natt, hela helgen. Nu börjar hon bli lite bättre men de har varit en hel del bajs i helgen och Pär har nästan spytt varje morgon, då han är lite känslig av sig. Men de är ju ingen härlig doft att vakna till, hellre nybakat bröd än nybajsat bajs...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för i lördags! Vi hade jättemysigt =) o söt du är som kollar på Eurovision song contest för min skull =) Du är bäst! Puss på dig!

2009-05-18 @ 19:26:54
URL: http://vizuella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0