Glömde helgen

Hur kan man glömma att blogga om helgen, den som är det bästa med hela veckan?!

Fredagen var allmänt lugn, blev en sväng till ikea för att inhandla ljus och bajspåsar, ikeas bajspåsar är helt klart bäst. Tro det eller ej så är sånt viktigt när man handskas med en hel del bajs varje dag. Äckligt, ja kanske de, men ändå ett måste när man har två små bajskorvar. (jag har ju en stor bajskorv också, men han klarar sig själv på de området, tack å lov)
Lördagen blev rätt lugn den me på dagen... På kvällen skulle vi träffat Hanna och Marcus men Hanna insjuknade plötsligt, så vi fick ställa in, undrar om de är svininfluensan, hope not! Vi har iaf bokat nästkommande lördag.
Så istället för att jäsa i soffan bakade vi lite pajer, packade med oss vilddjuren och åkte till Johan och Maria. Vi käkade lite gott och fick efter maten sällskap av Erik och Blom. Vi spelade Kampen mellan kvinna och man och Erik fick bli Erika, vem som vann spelet kommer jag knappt ihåg, inte värt att minnas heller men jag har nog inte skrattat så mycket någonsin. Hade sådan fruktansvärd kramp i käkarna när spelet var slut så jag kunde knappt prata, men de va de värt.
Söndagen blev det till att röja lite på Alpist inför byggandet av hundgården. Hugo och Siri va med och verkade gilla sitt nya place. På kvällen blev det en sväng på inlinesen, dock efter mycket tjat och en hel del mutor. Har fortfarande inte ändrat uppfattning att inlines är bland de tråkigaste som finns, men men, nu har jag åkt lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0