Födelsedag

Ja, då har man firat sin 27:e födelsedag.

Pär kom in och sjöng så fint på morgonen och vovvarna hoppade glatt i takt. Hugo hjälpte till att öppna paket, eller slita upp snarare. Jag fick en jättefin tröja från Peak, en sån som man aldrig köper sig själv. en ny klocka, jag som älskar allt vad klockor heter. Och en ny fin väska, Pär undrar ständigt vad jag ska med alla väskor till, men de är bara så otroligt roligt med nya väskor. En riktig bankväska har jag nu.

Sen blev de fin-frulost i köket med färska frallor, mums!

Pär hämtade mig på jobbet och vi åkte till A6 för att korta av armbandet på klockan och jag passade på att gå in i 3 butiken för att ordna upp lite med alla abonemang jag har. Då visade de sig att mitt eget snart gick ut så om jag förlängde de fick jag en ny telefon, härligt! Så nu har jag en ny ericsson med superbra kamera, de kan ja gbehöva då jag alltid glömmer kamerna, nu är den ju alltid me liksom. Då gäller de ju bara att komma ihåg mobilen :)
Pär lagade supergott käk medans jag mös med vovvarna i soffan och pillade med nya telefonen.

Detta va den bästa födelsedgen på länge, så himla mysig och alldeles alldeles underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0