ingen ipod-touch

Nu är jag hemma efter loppisen, allt har gått bra och de va riktigt roligt denna gång. Men så är det väl när man vet vad det handlar om. Vi hade bra bord (på kanten) och jättetrevliga bordgrannar till vänster. De som hade bordet bakom va dock inte lika trevliga (de pruttade så det stank, hela tiden).
Tjänade ihop dryga 800 kronor, så tyvärr blir det ingen Ipod-touch som jag så gärna vill ha, men de är ju mer än noll som man hade när man kom dit :)

Jag har precis kokat lite kaffe och väntar på min käre far som är på genomresa. Han har hjälpt brorsan att flytta, ja nu börjar man bli gammal när lillebrorsan flyttar hemifrån!! Så de blir en snabbfika innan han beger sig av mot västgötasidan. Sen ska jag bädda ner mig med HuSi på soffan och vila lite, gick nämligen upp vid kvart i sex imorse. Måste ju ladda lite inför kvällen så de blir lite vin-mys med tjejerna på Twin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, nu måste du snart uppdatera!De har väl inte hänt nåt? Va jättelängesen..

Kram Kram

2009-02-20 @ 22:55:04
Postat av: Elin

Hej Vännen!!!



Åh, vad skönt att se att du har "dammat2 av bloggen och snart ska börja skriva igen, saknar dina inlägg!!!!

Ja, här växer man i rask takt:) Så du är lite sugen du med? Ja, för mig kom suget över en natt typ och då ville man ju bara att de skulle ta sig direkt..

De är en underbar känsla iallafall även om man har lite småkrämpor. Går på mammaledighet v, 18 jobbar hela v 17 men sen så. Hade varit jättekul om Ni hann med ett besök då!!

Va skönt att de går bättre med Hugo. De är helt otroligt vad lika våra hundar är:9 Mini har dock varit lite sur här och grinig mot andra hundar, men misstänker och hoppas på att de är löpet..



Ska jobba nu, men hoppas vi hörs snart!

Massa massa kramar!

2009-03-20 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0