Klar...

Nu får bloggen vara för den här gången. Blivit vit och lite fint plommonlila, passar på att sitta vid datorn lite när Pär är iväg och hjälper brorsan sin att sätta upp de nya köket, hoppas de blir najs.

Själv är jag så sjukligt bombad av min förkylning, näsan rinner, halsen värker och febern åker bergochdalbana, så de blir nog en svängom till sängen snart.

Har ju inte bloggat så flitigt på sistone som jag säger att jag ska göra, men jag läser en hel del vad min kära vän Elin skriver, är så himla spännade att läsa, nu när det snart dimper ner en liten krabat... Vi har pratat i snart tre år att vi ska hälsa på varandra men aldrig kommit till skott, så nu jäklar ska de snart bli av, innan bebis kommer.

Nehej, sängen nästa med HuSi, näsdroppar, en rulle papper och en ljudbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0