Varför nöja sig med det lilla?!

Det är som vanligt ett tag sedan jag skrev något på blogen, det är delvis lite slarv, lite slöhet och att det inte har hänt ett dugg sedan senast (nu överdrev jag lite).

Just nu sitter jag och gör min vanliga koll vid datorn, ni vet... mailen, bloggen, tidningen, blocket, lite blandat smått och gott. Vovvarna ligger och sover, Hugo vid mina fötter, som alltid och Siri har hittat ett nytt ställe...

Siri sover i leksakslådan

Hon sover i leksakslådan, för varför nöja sig emd att leka med en leksak när man kan vara i hela lådan. Hugo var framme och nosade på henne, fnyste lite och gick därifrån. Han tycker att hon är lite av en dåre, och vem tycker inte det?!

Idag kommer Hund-Eva hit, vi ska planera in lite träningstillfällen och sedan ska hon inviga mig i Herbalifes oändliga värld. Jag hoppas kunna tappa några kilon. igår ringde de från Hälsan 1 också och i oktober drar tjockisgruppen igång, så nu blir det andra bullar eller rättare, sagt inga bullar alls. Pär ska med köra Herbalife men tjockisrupppen är inget för honom, dels är han inte tillräckligt tjock för att kvala in och så ska han börja sparka boll igen, kul! Så de blir för oss övriga i familjen att hopp i supporter-rollen, fukta strupen och heja!

Nu är det dags att pynta sig litet och bädda sängen då vi för besök senare. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0