Migrän

Huvudvärken kommer alltid när den inte ska komma, som idag när jag på kvällskvisten skulle iväg och fika med min lilla pärla Hanna. Nu när alla runt omkring en fått jobb är det ju lite svårt att passa in tider då man kan ses mitt i veckan. men idag hade vi äntligen bestämt att ses... men då slog det till och jag har varit sängliggande mellan klockan två och sju, mindre kul.

Som tur var ringde Hund-Eva och lämnade återbud angående träningen idag, för även hennes hundar behövde ett besök hos veterinären, hoppas de gick bra. Så blodspåret är flyttat till fredag och det var ju lite tur i oturen.

Annars har det varit en lugn kväll och vi har käkat en god, hemlagad paj till kvällsmat. Vi tittade även på Idol 2008, jag brukar inte gilla det programmet, men Pär tycker e är kul att kolla på auditions. Jag tycker att juryn har ett oproffsigt sätt att säga nej till folk, för vilken arbetsgivare säger att man suger på en intervju... Jag tycker att det är jämförbart, men den nya juryn är betydligt bättre. Men i kvällens program medverkade ryska Olga, jag skrattade så jag grät, det är så sjukt elakt men jag kunde inte hjälpa det. Om ni inte sett de så är det ett måste... Olga Isaksson, sjunger Power of love, bland annat.

Nu ska jag återvända till soffan och kolla på; So you think you can dance

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0