Hockey, å så lilla Hansan

Jösses... Jag glömde ju nästana tt berätta om hockeyn. I torsdags kommer Pär hem från jobbet vid fem och säger att vi ska gå på hockey vid sex, med hans jobb, vi ska sitta i logen!

Så de va snabba puckar, fixa iordning sig och hitta någon som kunde vara hundvakt..... Hanna&Marcus våra fina fina vänner ställde upp, som vanligt. Vi är er evigt tacksamma.

Sen tog vi bilen upp till Kinnarps och virrade två varv runt arenan innan vi hittade rätt loge. Men väl där bjöds det på trerätters, vad man ville och hur mycket man ville att dricka. Vi hade toppenbra platser och trevligt sällskap. Dock var det den ssämsta matchen jag sett HV spela någonsin. De bara åkte runt där och lallade lite 0-3 blev resultatet, mot Skellefteå. Pinsamt!  I slutet av sista perioden lämnade folk arenan och HV blev utbuade. Synd om dem, men de va nästan att de förtjänade det.

Vi hade iaf ruskigt trevligt och det var kul att få komma iväg och göra något roligt och lite lyxigt.




Hanna:
Till dej, min lilla pärla och bara till dej. Hoppas du läser det här och förstår hur mycket du betyder för mig.
Du är en av de finaste människorna jag känner. Alltid villig att ställa upp och alltid med ett leende och en förstående blick. Du kan nästan allt du tar dej för och det du mot förmodan inte kan, det lär du dej.
Ingen som passerar dej, passerar oberörd, du strålar med ett litet änglalikt skimmer så likt de änglar du håller så mycket av. Likt jag håller av dej.
Njut av livet, var som du är, en av de bästa, en topp-tia, en pärla! Min lilla pärla!
Tänk på att du kan oavsett var du är, på jobbet eller någon annanstans.
Love u ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0