En liten önskan...

Jag har en liten mamma som alla andra, men min mamma har en liten Örjan... Det är så roligt att se, så roligt att veta, att oavsett ålder så existerar kärleken. För det är väl något vi alla önskar våra föräldrar, lycka. Oavsett vilket håll de är på, isär eller ihop, eller på tvären, som vi alla lite alltför många gånger har upplevt våra föräldrar ;)

Min kära mor  håller också våra hundar väldigt kära. Det är hennes små barnbarn, de enda barnbarnen hon lär få se, ett tag framöver i alla fall :) Dock har hon lite skräckblandad förtjusning inför Hugos alla ticks och tricks men han charmar henne alltid i slutändan ändå!

 Mamma och Siri  Mamma och Siri  Mamma och Hugo

Det är ju ändå Hugo som är mormors favorit.

Puss på dej, lilla mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Det är en glädje att ha företagsamma barn, det är Guds gåva att få dela det.puss jag älskar dej

2008-09-18 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0