Inte så duktig som jag trott

En annan fixade och donade som en tok igår men så glömde jag ett av dagen viktigaste moment, jag gör det två gånger om dagen, varje dag, men ändå..... Jag glömde ge hundarna kvällsmat, de fick inte mat förens klockan ett, på natten. Fy skäms på mig. Visserligen var det ingen av de små liven som kastade sig över maten när det väl var dags, så de svalt nog inte så väldans mycket iaf.

Vaknade imorse och kände mig som en klubbad säl, kände efter en aning och resultatet är: feber, ont i halsen och trött i kroppen. det kanske var städandet som tog musten ur mig :) Nej, det är väl dags nu, har inte varit sjuk på över ett år, så turen har väl kommit till mig. Men de är så typiskt när Robban kommer å ska hälsa på, fasiken också!

Hugo lider fortfarande lite av myssjukan, man för ju för sig att han är döende när han kommer fram och vill mysa men de är ju för att man inte är van. Han är frisk som en nötkärna förutom sitt kli.

Nu ska jag försöka göra ett sista ryck. Hade tänkt att tona håret och så måste jag dammsuga av lgh en gång till. Sen får det nog bli soffan för resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0