Brutet löfte

Redan första dagen glömde jag av mig och missda att skriva på bloggen, som tur är har jag svårt att sova ikväll så det blir några rader ändå.

Idag har vi pysslat klart med sovrummet och vi båda konstaterar lite halvnöjt att det ser ut som en blandning av Taj Mahal och ett ökentält. Mysigt?! Javisst, men de ser inte riktigt klokt ut, hemmagjort, så de blir till att justera en aning i morgon. Har även sytt en kappa till vadagsrumsfönstret, en liten för vi vill ha in så mycket ljus som möjligt men ändå ha det ombonat, resultatet blev någon tanitg variant med lite rysch pysch, även de blir till att gör om, gör rätt. 

Hugo och Siri har börjat kunna gå lösa från bilen och in när vi kommer från dagis och andra äventyr. Det är himla skönt, man slipper kränga på koppel och snubbla över snurr-mästarna samtidigt som man kan bära en hel del mer utan att behöva ha händerna fulla av hund. Jag undrar bara hur länge det dröjer innan Hugo kommer på att man faktiskt kan rymma en sväng innan man går in....

Pär hittade ett underbart klipp på YouTube idag, helt klockrent....  http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8&feature=related  Vilken kille!!

Nu ska jag åter krypa ner och se om John Blund har tid att titta förbi.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0