Tråkdagar

Både igår och idag har jag haft så otroligt tråååkigt, tills Frida har kommit och räddat mig :0) Jag har hängt hemma hos dem både idag och igår, idag gick vi faktiskt runt sjön men annars har vi bara hängt i deras stora soffa och busat med barnen.

Innan Frida räddade mig från att dö av tristess igår så fotade jag lilleman lite :0) Han låg i vår säng och käkade helt besinningslöst på den lilla gröna ormen, den va såå god!


Tugga, tugga


Mmm...


Gahh, tugga...


Ge den va den tål


Åh, fin är den och såå god


Å så in igen!


Tillslut blev ormen så trött på allt sultande så han smet och gömde sig...


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni verkar ju ha störtsköna tråkdagar, de ser långt ifrån tråkigt ut. Men som sagt jag vet hur de kan va ändå.

Ni e så söta som tar hand om mej o Edvin. Väldigt go mat lagar ni oxå :)

Väntar på dop bilder, e nyfiken!



Kram!

2011-03-14 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0