Brunch på Esters

Lördag och strålande sol :0) Nu åker vinterjackan in i garderoben, visserligen blåser de en del men nu åker skinnjackan på och solglasögonen, jippie!

Vi promenerade ner till staden, plockade upp Frida och Edvin på vägen och tog en brunch på Esters. De va kanon. Sådär borde alla lördagförmiddagar vara, sol, promenad och brunch. Men å skulle de nog inte kännas så lyxigt. De blev även en liten sväng på stan och jag tror jag har hittat vad jag ska ha på mig på dopet, äntligen!

Hem och lite vila, då jag är tokigt förkyld för senare på kvällen kom lilla Hanna och kollade på Melodifestivalen med oss, de är ju verkligen mitt favoritprogram ;0) Men de va väldigt trevligt att få mysa med Hansan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0