Sommar, sommar, sommar

Nu är äntligen sommaren här och de på riktigt :) weii!

Vi har ju långledigt hela familjen, i torsdags tog vi de bara de lugnt och senare på eftermiddagen kom älskade Hanna & Marcus. De blev gott käk som Pär slängt ihop och en av de godaste rabarberpajerna jag har ätit, även den lagad utav finaste Pärsson. Sen planerade vi midsommarfirande och lite semester.

Ifredags klippte jag av mig håret!!! Alltihopa, så nu är de kort och jättefint. Jag blev supernöjd och har inte ångrat de en sekund. De enda minuset jag kan komma på är ju att de är perfekt dra-i-håret-längd för Viggo, eftersom de inte går att sätta upp längre. De kanske kommer en bild men antagligen inte är me på bild, helt enkelt.

Lördag idag har vi hängt i Farfars trädgård och nu ikväll blev de lite grill hos farmor. Viggo Piggo övade sångrösten i farmors sovrum och Hugo välte kaffekoppar på altanen, annars va de lugnt och skönt även nere på Kålgården.


Leker lite granna...


Glassformen är väldigt good :)


Maten smakar alltid bättre ute. På dagens meny: Spagetti & Köttfärssås i lite större bitar! Han smaskade i sig allt utan minsta grimars. Viggo tycker ju annaras att mat i bitar inte riktigt är hans grej, men vem vet? De kanske vänder...


Hugo lurar i bakgrunden...

Nu slappar vi lite i soffan medans lilleman sussar sött. Hoppas de blir lika gott väder imorgon, då blir de till att blåsa upp poolen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅÅ blev så glad när jag såg inlägget!! =) Såå stor han har blivit! Kunde han ha hoppgungorna!??! måste kika lite närmare på din sida där med kläderna.. måste ju köpa nåt!! =) åå vill gärna se din frilla!! kort kort! Ska vi ta och träna ihop snart.. nu går de SEGT för mig.. suck.. komemr lixom inte dit! jaja.. ha det bäst! Pussa lillen! RKAM

2011-06-06 @ 20:58:49
URL: http://www.lisakall.se
Postat av: Frida

Va spännande me ny frisyr, väntar på bild!

2011-06-06 @ 21:20:02
URL: http://fridamajliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0