Mer bilder

Idag är vi bara hemma och gör ingenting. Viggo vilar lite granna och jag har just ätit frukost, sent som vanligt. Jag tycker de är så svårt att få tid till att äta, de är liksom sista prio, dumt, men så är de!

Har tömt mobilen på lite bilder igen...


När jag va hemma senast va de sååå fint me all rimfrost, de riktigt skimrade över schlätta


Fint va?!


Viggo i sin goa sparkdräkt eller OnePice ;0) Han har redan vuxit ur den, så jag har köpt en till, likadan :0)


Snart så kan han ha den fina kepsen han fick av Farfar...


Flinar lite granna♥


Julaftonsfin


STOPP och belägg, morsan! Inga nakenbilder.


♥ ♥ ♥ ♥


Ha, ha, ha den här bilden är så charmig ♥ Han ser ut som en seriefigur men jag kan inte komma på vilken...


Bild från idag, på magen... hör å häpna eller se å häpna kanske?!


Mammas magfis


Finaste, älskade Viggo ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0