Längesen sist...

Ja, de är nog såhär det kommer att vara, långt mellan uppdateringarna men de är väl inte så konstigt, vi har ju nåt annat att lägga all vår tid på =0)

Just nu är jag magsjuk, Viggo va febrig i onsdags men feberfri igen igår, däremot fick jag feber istället och nu är magen inte som den ska, jag har legat i sängen hela dagen och ätit två rostade mackor och en kopp te, jippie! Inte direkt den fredagen jag hade tänkt mig. Pär har varit ledig och vi hade planerat att gå till Öppna Förskolan, träffa lite andra barn och mammor. Frida och Edvin skulle också ha med sig sin pappa som också var ledig idag. Så himla typiskt :0(

Pappa Pär är iväg och köper lite sallad, de enda jag kan tänka på att äta utan att må illa, hyr en rulle så de ska nog bli lite mys här idag me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0