BVC + MVC + City

Full rulle kanelbulle :0) Idag va det dags för besök på bvc, lite prat om mat och sen va det vägning och mätning.

Dagens vikt: 6578g

Dagens längd: 62,5 cm


Inte så dramatisk ökning den här gången, de verkar som han planar ut lite, de innbär kanske att han kan ha sina kläder längre än 2 veckor :0)

Efter bvc, gjorde mamman ett litet stopp på mvc. Sen traskade vi ner mot stan och mötte upp Kerstin och Wilma, vi tog lunch med en gång då de små va lite trötta och snälla, de gäller att passa på när det är lugnt. De blev lunch på Twin, då de är en barnvagnsvänlig restaurant. Mätta och glada styrde vi kosan mot storgatan och affärerna :0) De blev lite finkläder shoppat till Lilleman då det stundar dop nu i slutet av januari. Mamman köte sig en kofta på rean, dra på trissor så fint! Efter några affärer va de fikadags, vi hoppade kaffet efter lunchen och tog de på Waynes istället då de va dags för de små att fylla på i magen lite. Vi fikade en ganska lång stund då vi blev lite lätt slöa där vi satt, men så tog vi oss i kragen och avverkade de sista affärerna, de är jobbigt att va mammaledig ;0)


Wilma och hennes polare Kossan, hänger lite på Wayne´s


Funkar fint med lite soffhäng och matpaus mitt i allt shoppande :0)

När klockan var fyra skildes våra vägar, Kerstin och Wilma brummade hem till Norrängen och jag hoppade på 3:an, hela vägen hem.

Pappa Pär är fortfarande hemma och sjuk, han blev faktiskt sämre igår och har varit uppe en del inatt, stackarn. Men när jag kom hem och uppflåsandes för våra tre trappor utan hiss, möttes jag av en fräsch doft av nystädat. Då har han min älskade man, dammat, dammsugit och skurat golven, skurat toan och bytt lakan i sängen :0) Han är ju bara bäst. Han ville så gärna att vi skulle tycka de va roligt att komma hem. Älskar dig, min finaste Pärsson

De va en gång...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Va fina ni är tillsammans, du o pär! :)

2011-01-14 @ 15:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0