Me the living Jojo

Japp, hemma igen efter två dagar på BB. Mina värden har inte blivit bättre men de är stabila så nu får jag återigen vila hemma med regelbundna kontroller hos BM och på sjukhuset. Så nu får vi se hur länge de dröjer till nästa gång?!

Pär har lagt ut vår gamla bil på blocket och mot förmodan har de ringt en hel del intressenter, så förhoppningsvis är den borta till helgen. Finfint, då slipper vi de problemet framöver.

Nu är de finalen på Fångarna på Fortet så nu ska jag mysa med min lilla familj och min fina goa mamma som  är här och gör livet ganska mycket lättare för oss nu när de är som det är.

Man inser fort hur mycket de som står en nära verkligen betyder. Jag älskar Pär så mycket så de känns som jag ska gå sönder, som att de inte får plats mer kära känslor men så nästa dag tycker jag om honom ännu mer och ändå så går jag inte sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0