Hos frisören...

... blir man fin, mycket finare än hos någon annnan. Man blir blåst av en maskin ifrån nacken och ända fram i pannan...

Jag är nöjd, har visserligen inte gjort något avancerat, bara klippt lite här och där men de känns bättre och ser lite bättre ut =0) Tack, Sofie! Det tråkiga i det hela är att jag har fått några gråa strån... De är väl inte hela världen men de sitter mitt fram så att alla kan se... Är det så att jag börjar bli gammal, eller är det hormoner i och med graviditeten eller börjar jag att bli gammal, skrev jag inte de nyss?! Börjar nog bli gammal...

Efter frissan tog Hanna och jag en liten spontanfika, jättemysigt. Vi satt och tjatade en bra stund och tillslut hade de blivit alldeles mörkt ute, sådär mysigt höstmörkt, så då va de dags att åka hem till mina små och stora godingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0