Min smyckeskollektion

Nu är det mycket kollektioner här på bloggen, men de är lika bra att köra på medans man har ångan uppe... För ett tag sedan tillverkade jag en smyckeskollektion. Den består av 8 stycken halsband med ett hänge i form av ett hjärta och är tillverkat i tenn.

Human Heart är en halsbandsserie som speglar det mänskliga hjärtat. Alla har vi ett hjärta som fått genomlida och utså en hel del genom livet, men även positiva händelser sätter sina spår.
Det är fritt fram att tolka vad man kan se hos de olika hjärtana, alla ser vi olika på olika saker, det är det som är charmen med att vara människa och ha ett eget hjärta.

Alla halsband är till salu och kostar 249:-/styck. På bilderna ser man enbart själva hänget och vill man köpa ett halsband får man själv bestämma om man vill ha hänget i en kedja, ett läderband eller i smyckesvajer. Det är bara  att maila mig på [email protected]

Human Heart  Human Heart  Human Heart
  Human Heart  Human Heart
Human Heart  Human Heart

Kommentarer
Postat av: Mamma

Väldigt bra jobbat, det konstnärliga ligger väl släkten och jag är stolt över dej fast jag inte säger det så ofta PUSS

2008-10-04 @ 10:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0