Huvudvärk och pruttar

Idag har jag varit sängliggande hela dagen pga den värsta huvudvärken på länge, det var så illa så stackars Pärsson fick äta smörgåsar på lunchen. Han räddade mig visserligen från värkhelvetet när han kom hem med ett nytt paket piller.

Ikväll har vi ätit god mat och tittat på "Idol" samt filmen "Shall we dance". Nu tittar vi på "I ditt ansikte" med Magnus Bettner. Siri har gjort ett riktigt paradnummer isoffan ikväll. Hon pruttade så högt att hon blev förvånad själv. Hon tittade frågande på både mig och Pär för att få veta vad det va som lät. Ha ha ha! Siri är ingen fin flicka som pruttar så det ekar.

Kommentarer
Postat av: Pässon

USCH! Jag vet hur det lät, jag var där! Trodde först att det var du Ciccan, men du är ju en fin flicka. Siri.är en snubbig flicka...fiii bublan!

2008-10-11 @ 00:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0