Vila i frid, Moster Oster

Ledsen att jag inte har skrivit på länge, vet att jag lovat mina trogna läsare både bilder och en ny sida. Men oväntat och helt plötsligt gick min kära Moster bort ifrån oss i måndags eftermiddag.

Så därför har jag tillbringat hela veckan i Vadstena och stöttat min lilla mamma.

Cinnis blev bara fyrtioåtta år gammal, hon har varit sjuk ett tag och sett sin egen bortgång som en befrielse, visst vet vi att hon har det bra nu, men är ledsna över att hon inte längre är med oss.



Så vila i frid lilla Cinnis♥

Har nu tagit med mig mamma hem till Jönköping över helgen för att hon ska få lite annat att tänka på, så jag hoppas att jag är klar med nya sidan till början av nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, vad tråkigt att höra!! Ta nu hand om din mamma i helgen och hälsa henne så gott!!



Förstår att du inte haft tid med sidan, men vi väntar med stor spänning!

Han hälsar och tackar. Nu har främmandet gått hem, alltid kul med kalas men lite skönt när de är över..

Ha en skön helg nu!



Massa Kramar!!

2008-11-07 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0