Uppe i varv och myssugen...

Har precis kommit hem från Winnerbäck-konserten, den var super duper, sitter och varvar ner i soffan med ett glas flädersaft. Japp, de är sant, saft!

Konserten ska jag blogga om ordentligt imorgon och då orkar jag nog leta fram sladden och ladda över de lite suddiga men endock finfina bilderna från den nya mobilen.
Vovvarna tillbringar kvällen, natten och förmiddagen hos Hanna och Marcus. Vi tackar dem allra ödmjukast för att de vill se efter våra små monster ibland. Ni är toppen, puss på er!
Visst är de lite skönt att ha hundvakt men just nu är jag så myssugen att det gör ont i magen. Längtar efter min lilla godis, Hugo!

Snälla Hugis, spring hem till matte!!

Nu ska jag krypa intill min stora älskling som är snyggast i stan i sina nya byxor som han köpt för sina födelsedagspengar.

Puss, puss på Er alla och imorgon när vi slår upp ögonen ska vi tänka en tanke på Erik som antagligen kommer må sådär. Säger inget mer än att "någon" köpte 6 t-shirtar i amnesty-ståndet och skrev "Vem faan är Tjötkvist?" på framsidan.

Tänker på dig, min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Erik

Rättelse: Fem t-shirtar...skrev bara vem fan är tjötkvist på en ;)

2008-08-18 @ 02:08:25
URL: http://www.kaveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0