Sverige - Portugal

Årets viktigaste fotbollsmatch går av stapeln ikväll, jag sitter här iförd min Sverigetröja och undrar vad som hände egentligen?! Hur kom jag att bli denna hänförda supporter?
Svaret är ganska enkelt. Har man en sambo som lever, andas och drömmer fotboll är det lätt att ryckas med. HAr man också varit emd om att se hur glad fotbollen gör honom och hur nervös han är inför en match, vilket match som helt, så länge det gäller fotboll. Så är man gärna med på ett hörn. För det är väl det förhållanden handlar om, att dela varandras intressen?!
Jag sitter ju mycket vis symaskinen för tillfället och det gör Pär med, säger han. Jag ska nog gå och sy lite, säger han med glimten i ögat, smyger in i lilla rummet och spelar Fifa 09 på sitt kära Xbox. frågar man vart han är och vad han gör så syr han... Jösses, vad jag älskar den killen, precis som han är!

Heja Sverige!



Landslagsfotboll ger ju mig även chansen att kolla på min alldeles egna kille, Henke Larsson. Tyvärr är han inte med ikväll...

Kommentarer
Postat av: Elin

Idag hejar vi på Portugal hihihi. Jocke har satsat massa pengar på de:)



Har fått schema, men ringer dig någondag kanske imorgon typ!



Okej, heja sverige (lite:)

Kram Kram

2008-10-11 @ 20:48:05
URL: http://wildakruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0