Lördag hela veckan

Lördag hela veckan lång, ja tänk om det kunde vara så. Men då skulle man med största säkerhet inte längta efter lördagen så mycket. 

Igår kom Robban och jag låg i sängen med feber och tyckte synd om mig själv. Men efter en stund lindade jag in mig i allt stickat jag kunde hitta i garderoben, släpade ut Pärs duntäcke och bäddade ner mig i soffan. Där satt jag restena v kvällen. 
Vi käkade lite gott, grabbarna drack lite också lite gott sen satt vi i soffan, kollade Idol, The Wedding Craschers och pratade en massa roligt. I takt med att febern började ge med sig kom huvudvärken jagande. När jag väl skulle gå å lägga mig (först av alla) så var jag tvunggen att ta med mig en hink, mådde så illa av den jäkla huvudvärken. Så natten har tyvärr inte inneburit så mycket sömn. Men Pär min räddande ängel och Robban tog HuSi på morgonpromenad, gick till torget och köpte frallor, köpte migränmedicin och serverade frukost vid tv:n. Nu känner jag mig relativt kry och laddar för kalas ikväll.

Pär ligger och vilar i soffan, själv har jag toning i håret och ska straxt entra duschen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0