Startsträcka

Det känns lite som att måndagen är en enda lång startsträcka för att man ska komma igång med resten av veckan. Så är det för mig iaf. Jag planerar på söndagskvällen en massa som jag ska göra under måndagen, bra saker att börja veckan med. Så blir de måndag och vi bara går här, jag och Lilleman. Vi myser, lite här och där, i sängen, på golvet, i soffan och sjunger igenom hela skivan med alla 23 barnsånger sen så vilar vi lite också. Men de är himla skönt faktiskt, att man kan göra som man vill :0) Än så länge protesterar ju inte Skruttas så de gäller väl att passa på så länge man kan...

Känns som att de inte är långt kvar tills man ska börja jobba och de är det ju inte heller, 3 månader kvar. Känner mig lite stressad över tanken, men de är bara att lägga åt sidan och njuta tiden som är kvar. Sen ska ju Pappa Pär få va hemma med Lilleman och de blir ju finfina grejor.

Igår va jag och Fina Frida på gympa, de här passet va lite lättare än de förra men inte lätt för de, inte på långa vägar. Men jag ska nog f-n lära mig å jympa jag me, så de så! Imorgon blir de spinning i Hva, då alla spinningpass är upptagna i stan, hela veckan framåt. Och på torsdag blir de första mammagympa-passet för terminen, superkul :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0