Viggo 2 veckor

Idag är Viggo 2 veckor =0) Han växer så de knakar, man kan verkligen se att han blivit större, väldigt roligt och lite otäckt. Ska de verkligen gå såhär fort? Jag vill ju att han ska va liten jämt... fast de ska bli skönt att få sova liiite mer på natten =0)


Lilleman äter numera med ganska stor aptit, jippie, säger vi


Man kan ana några blonda fjun på de lilla huvudet =0)



Lika som Pär... bär =0)

Viggos mamma är ju så förtjust i jeans, och vi har ju fått en hel del jeans men i lite större storlekar så nu har morsan införskaffat ett par i storlek 44, så fina, lilleman ser riktigt tuff ut i sina jeans och sin kammo-mössa =0)



Lite lätt suddig bild och mössan har vi gnossat av sen länge, men de är vad vi har att bjuda på idag. Nu har pappa precis bytt blöja och tagit på pjamas så nu är det matdags.

By the way så får jag numera på mig mina ringar, något jag riktigt längtat efter ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0