Torsdag idag

Idag har de hänt en hel del ;0)

Efter att vi campat klart i sängen och Pär kommit hem från sitt lilla äventyr blev de lite lunch och sen va de dags för mitt äventyr =0) De blev en sväng till Ikea där de inhandlades lite tvättlappar, en skallra och en liten boll, bollen va till Hugo då Viggo inte springer så fort än. Sen gick jag en sväng inne på A6, men jag kunde inte riktigt koppla av så jag stressade runt och gjorde vad jag skulle och åkte hem till godingarna. Men jag fick iaf med mig lite nya linnen, en ögonfransböjare, två på tok för stora pjamasar, blöjor och en liten filt.

Väl hemma kom "farbror" Marcus på besök, mäkta stolt att Viggo och han delar födelsedag, sen blev Marcus så stolt så han gick i taket när han fick veta att Viggo heter Carl i andranamn för de gör han me, dock är Viggo namngiven efter en helt annan Carl =0) Sen va de dags att byta på Viggo då han kissat ner så mycket han hade på sig och efter maten var de samma visa igen, kiss å mera kiss rakt igenom, tacka vet jag tvättmaskin =0)

Vid sju-tiden kom en del av familjen Davidsson för att inspektera lilleman, han fick finfina presenter. Tyvärr, när vi för en gångs skull fått kläder i rätt storlek va de sådant som vi redan hade. Kanske för att utbudet består av 2 par byxor och tre bodiesar i storlek 44. Så de blir till att byta, tyvärr men de blir nåt coolt att ha om ett litet tag.

Vi har precis pillat i oss lite mat, lite sent kanske men ibland hinns det bara inte me... och lilleman vilar på soffan, söt som få =0)









Jag antar att alla föräldrar känner så men lilleman är så söt så de gör ont i hjärtat när man ser på honom.

Imorgon kommer morfar och morbror, morfar har inte träffat lilleman än så de ska bli spännande å se vad han säger, morfar alltså =0) Nu vaknar Viggo-liten för de är dags för mat, ibland är hoa lika punktlig som Skalmans mat-å-sov klocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0