Sämre...

Har känt mig sämre idag. Igår vid sovdags hade jag sådant tryck i bröstet att de nästan va lite otäckt, men envis och hemkär som man är så gick vi å la oss. Idag har de känts bättre i bröstet men jag har känt mig rejält hängig och så har huvet värkt lite, men vi ska ju till Ryhov imorgon så jag antar att de blir några nätter på BB igen =0( Månne denna bebbe komma snart innan man helt tappar sugen, för de finns väl ingen avdelning för byte/återköp på BB?!

Idag har Pär varit en PÄRla, de är han visserligen varje dag men speciellt idag när jag inte har orkat ett skvatt. Han har också bemödat sig med att köpa lite fina blommor till sin krävande, jobbiga fru när han var iväg och handlade. Jag älskar honom så. Just nu är han på långis med prutt-korven Hugo =0)

Imorgon är de som sagt dags för en tripp till Ryhov igen för lite provtagning, hoppas allt är bra med monstret och med mig =0) Sen på eftermiddagen kommer min sällskapsdam tillbaka, ska bli roligt att hon kommer tillbaka. Då blir de äppelpaj på kvällarna igen. Mamma har nog gjort en paj per dag när hon varit här, mums!

Just de, vi svängde förbi Kerstin & Eric igår och lämnade av ett litet paket. Vi tänkte lämna de i brevlådan men hittade inte deras så vi la de på kofångarn. Vi hoppas de passar och önskar dem all lycka till med lill-fisan.

Nu blir de mer soffa och lite tv

Kommentarer
Postat av: Lisa

tjo. förstår att det är jobbigt att vara hemma när man inte kan göra nåt. så kände jag ju mig när jag gick öve tiden.. fast då va jag ju inte sjuk. Men det är iallafall tänkt att du ska sättas igång i vecka 37? när du är i v.37 eller vecka 37? datum!?? Det är snart i vilken fall jU!! ni är snart föräldrar! ÅÅ det lovar jag är det bästa som finns (även om man är rätt trött)ta hand om dej och ät MYCKET paj nu!

2010-09-06 @ 11:28:41
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0