Ryhov, 3: gången gillt?!

Ja, de är vad jag hoppas iaf. Är nu inlagd på BB för tredje gången utan bäbis, så nu hoppas vi att de är den sista. Mina värden är ganska dåliga så de har idag tagit mer prover och beroende på vad de visar så avgörs de när bäbis ska komma, snart önskar jag. Just nu vill jag bara få bli mig själv igen, åtminstone lite mer Cicci och lite mindre förvaring åt bäbis. Vore trevligt att kunna duscha ordentligt, ta på sig byxorna utan hjälp, prata utan att få andnöd och få ta en promenad i friska luften.

Ligger själv i ett nymålat rum som luktar lite lätt av målarfärg som egentligen ska vara doftfri. Vitt, behaglig färg, eller är de överhuvudtaget någon färg. Maten idag var så äcklig så jag klöktes, usch och ikväll serveras de fläskpannkaka och jag som kräks av pannkakor, usch igen. Mamma och Pär kommer efter klockan 18 med lite mackor och bullar. Kan ärligt säga att jag skiter i allt vad diabetes heter dessa återstående dagar... kanske dumt men jag orkar inte, lite måste jag få tröstäta, har ju bara gått upp 8 kilo, alltid något =0)

Ingen tv finns de på rummet, undra om jag kan få låna en sen, Idol kan ju va kul att se, ett tidsfördriv om inte annat.

Nu känner jag mig lite sömnig så jag ska nog vila en stund, tiden går ju lite fortare då.

Som vanligt hoppas jag på att få åka hem imorgon igen, men de innebär ju bara ytterligare en runda till sjukan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0