MVC

Då va de tryckdags idag och de gick bra =0) 120/70 så jag är himla nöjd, de blir en kontroll till nästa vecka och sen kan jag nog börja trappa ner på min medicin, yes!

Träffade Irene också, vår kära barnmorska som följt oss och hjälp oss hela vägen, hon är helt fantastisk =0) Som jag tidigare har sagt är hon lite lik hollywood-frun Maria Montazami, pratar sådär lite lagom sakta och slänger sig med lite svengelska ord ibland, störtskön. Vi pratade lite om hur de varit under graviditeten, ingen höjdare tyckte jag och de kunde hon förstå, lite om förlossningen, som inte var något i jämnförelse med de nio månaderna som var innan... och så pratade vi om Viggo ♥

Trodde aldrig man kunde känna såhär för någon, att man kan bli så upp över öronen tokig i någon som man bara har känt i två veckor... konstigt men lilleman är vårt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0