Knarr, knarr...

...säger sjukhussängen och snark, snark säger grannen. Ciccan säger bara suck!

Är bara så jävla trött på de här. Vill bara få va, slippa alla kontroller, kunna röra mig som en vanlig människa istället för att vanka som en jävla simfågel, kunna nå mina fötter, få ta på mig ett par vanliga skor, kunna gå ut i friska luften, tänk att få plocka svamp, gå på promenad med Hugo, äta vad jag vill, när jag vill, sova som vanligt, prata utan att flåsa, slippa vakna av att kudden är blöt av dreggel, slippa oron om man får va hemma en dag till eller inte, kunna gå på toa...

Japp, jag klagar och jag gnäller, skitjobbigt, jag vet. Och visst vi väntar på nåt fantastikt, men jag har ju ingen aning om vad... just nu är de den här världen jag lever i och den är jag ganska trött på.

Kommentarer
Postat av: Lisa

men snart snart tittar monstret ut och direkt förvandlas h*n till en prins/prinsessa! =) det är knepigt, men så är det!!!! tänker på dej!!!

2010-09-09 @ 11:22:30
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0