Pappa Pär

Viggo och jag har gett Pappa Pär sovmorgon idag, han sover fortfarande och har gjort sen klockan ett inatt, så vi hoppas att han känner sig pigg när han vaknar. Han behöver nog de, för på måndag ska han börja jobba igen. Tråkigt tycker vi, vi vill ju att han ska va hemma med oss och mysa. Men vi måste väl ta hål på våran lilla bubbla någon gång och få lite vardag här också.

Själv har jag varit uppe vid fyra och vid halv åtta för då tyckte Viggo att de va matdags =0) Just nu ligger han i insatsen och sover, de kommer några små ljud lite då och då när magen inte är så snäll =0( Jag har diskat och städat av toan, tvättat lite och tänkte nu att jag skulle göra lite frukost och väcka mannen i huset. För längre än till halv elva får man inte sova ;0)


En liten fis-skrutt med en lite förstor mössa. Mammas lilla upp-näsa börjar komma på plats också =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0