Paket på posten

Vi har fått paket på posten, två dagar i rad, himla spännande =0) I onsdags kom det ett stort paket som Pär fick åka och hämta ut i tobaksaffären, vi hade ingen aning om vem de kom ifrån. Pär misstänkte mig, att jag skickat något... så snäll hade jag inte varit.

Paketet komm norr ifrån, från min Farbor Leif och hans familj, vi tackar och bugar för de fina presenterna


Pjampasar, hur bra som helst. Ibland kan de ju gå åt några per natt =0)


Och bodie, byxor och jättesöta strumpor. Lilleman kommer att bli så fin, tack!!

Igår kom det ett paket till också det norr ifrån, kanske inte riktigt så långt ifrån som det andra men en liten bit ;0) De va från min andra Farbror Ronny och Birgitta


De va en jättesöt pjyamas med Snobben på och små fötter så lilleman håller sig varm i sängen nu i vinter. Tusen tack för de fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0