Mormor

Idag på eftermiddagen tog jag och Viggo oss en liten tur till Vadstena för att hälsa på Mormor, som en liten överraskning och de blev de. Vi stannade utanför och tutade lite, vi visste att hon skulle bli nyfiken och titta ut och där stod vi =0)

De blev lite mys och så fick jag go-lunch med snitzel, klyftpotatis och kantarellsås =0)

Sen plockade vi upp Morbror efter jobbet och tjatade med honom lite, en fika hann vi också med men promenaden får vi ta en annan gång.

Vid halv sex-tiden tog vi racersaaben och tuffade hemåt till lilla Pärsson och vilken överraskning vi fick, Pär hade dammat, dammsugit och moppat i hela lägenheten, vilken lycka! Sen lagade jag en jättegod fläskfilégryta som jag hittade på Lisa´s blogg, de va verkligen jättesmaskigt. Nu har vi precis kollat på Ullared och väntar på Lite sällskap sen blir de sängen iaf i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0