Morfar & Morbror

Då har äntligen morfar varit här! Jippie, bilen är lagad och morfar har nu gjort premiärbesiktningen av Viggo =0) Jag tror att han blev godkänd ;0)

Pappa och C-J kom igår kväll och hade då handlat med sig lite tacos-grejer, tacos är ju en av mina favvisar att äta. Så vi mumsade och kollade lite på Dobidoo, Viggo låg på matbordet. Sen blev de bara en massa mys i soffan och såsmåningom sängen. Viggo fick lite goa presenter


En liten vovve, morfar hade letat efter en "Pricken", en liten dalmatiner-hund som brorsan hade när han va liten, men tyvärr va "Pricken" slut så de blev en liten "Båtsman"


Vilken liten pojke vill inte ha en grävmaskin?!

Jag fick också present, ett jättefint hjärta i silver att ha om halsen och fina mörkrosa rosor, för att jag varit så duktig =0) (bilder på de kommer sen)

Tack snälla söta morfar, du är bäst! Men bäst är att du äntligen kom å hälsade på =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0