Helgen

Dagarna går så fort så man knappt hänger med. Helgen har varit lagom lugn med mycket mys =0)

I fredags när Pappa Pär kom jobbet så åkte vi en liten sväng, mest för att komma iväg och göra något. Slutmålet blev apoteket och vi inhandlade laxermedlel till lilleman, kul va?! Så de blev ett rejält lass på kvällen och de behövdes, helt förstoppad, stackars liten. Efter de bestämde jag mig för att försöka amma igen, en sista chans och de verkar som de går vägen. Lilleman äter med bättre aptit men ibland får vi komplettera med lite ersättning. Bröstmjölken gör ju att magen har kommit igång igen och de känns bra, men vi kör fortfarande mjölkfritt så då även jag, men de går jättebra.

På lörden va de kalas för Farbror Erik som fyller år nu i oktober. Viggo hade inhandlat ett presentkort så hallen på Vättersnäs äntligen kan bli klar och vi kan få komma på besök ;0) Sen blev de hem till soffan med film och godis, såklart =0)

Igår, söndag blev de en sväng till 1:a klass och Babyproffsen, vi köpte en åkpåse till Viggo för nu börjar de bli kallt och vi vill ju inte att lilleman ska frysa. Sen blev de ett snabbstopp på Ikea för inhandlandet av ett babygym, tack för de gammel farmor Ebon. Va gjorde vi sen, jo hyrde en film, Robin Hood, köpte smågodis, åkte hem, drog ner persiennerna och bara myste i soffan mitt på blanka söndagen =0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0