En hel natt

Inatt har jag fått sova, Pär tog hela nattpasset själv, så skönt och jag känner mig så pigg, härligt =0) Vi vaknade vid åtta tiden och då va de dags att pumpa, annars hade jag nog sprängts... men de kan de va värt i utbyte mot lite sömn. Sen låg vi och drog oss och bara myste, alla fyra =0)

Nu har vi ätit lite gofrukost men de blev inget melodikryss idag, vi valde att ligga kvar i sängen istället. Nu ska vi fixa till oss lite och ta en promenad ner till stan, synd bara att vädret är så tråkigt. Men de är ju bara att klä på sig.

Va som händer ikväll vet ingen, nån som har något förslag?! Möjligheten att de blir en bra film och lite gotte är ju ganska stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0