Söndag

Idag har vi varit på A6 en sväng, igen tänker ni, ja de finns inte så mycket annat att göra när de regnar och jag blir ju lite lätt rastlös av att bara gå hemma. Kanske dags att köpa de där huset så man har lite att sätta tänderna i...

De blev till att strosa runt lite och ta en mysfika på Espresso House, chailatte såklart =0) Viggo fikade också, lite ersättning på termos, mums!

Nu är vi hemma igen och jag blev lite träningskläder rikare och några slantar fattigare men vad gör väl de när man investerar i sig själv =0) De är så man får tänka när man shoppar för mycket ;0)

Pär lagar mat, favvon; stekt falukorv med stuvade makaroner, de som han är bäst på. Viggo sitter och slumrar i babysittern, nuförtiden utan kuddar som stöd då han är en STOR kille =0)


Men morsan, blixten bländar även om jag blundar... Ser ni va mycket hår jag börjar få?!


STOR kille ♥


Vaken! Sötaste lilla Lill-Pär ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men sååå stor å söt han är!!! =) MYSIGT!!

2010-11-22 @ 13:13:22
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0